HTML

Tromsø

Friss topikok

2014.01.14. 13:23 elzazi

Tizenkilencedik fejezet

FUUUUUUUUUUUUUUH!!!! - azaz: igy meg nem indult az ev!

Gyorsan irok par szot meg az utolso hetemrol: Marit Lundot bucsuztattuk, mert december 20-aval vege lett a tanitoi jogviszonyanak, nyugdijba vonult. Az utolso nap ugyis eleg meghitt volt, foleg nekunk, IFK-soknak. Igaz, a delutani vacsoran is ot bucsuztattuk, de mi mar reggel 8-tol ot bucsuztattuk, ugyhogy erzelmileg elegge megterhelo volt a nap: a nap vegere mar elfolyt az osszes konnyem. Meg Maritnak is. Kaptam rengeteg ajandekot, Juttatol pl. egy konyvet, norvegul, Marit K-tol sajat gyartmanyu muzlit (mindennap azt eszem, van benne tokmag, ilyen muzlis magok, mogyoro, aszalt cseresznye, irto finom, de tenyleg!), meg sok csokit. :-) Ja, meg Idatol teat.

Azota is tortent egy s mas. Komolyan mondom, az elmult 3 napban tobb minden tortent, mint az elmult hetekben egyuttveve (ez alatt csak a tromsøi heteket ertem). Nezzuk sorban!

- TIFF - filmfesztival, ahol en is onkentes vagyok. Szerdan, csutin es szombaton kell dolgoznom, este. Sajnos vagy nem, nem filmekhez osztottak be - az is jo lett volna. Ehelyett, KONCERTEKRE MEGYEK! Olyanokra, ahova amugy csak meghivasos alapon lehetne bejutni!!! Tobbek kozott igy egy Hekla Stålstrenga koncertre is megyek! :-) (O nagy kedvenc!) Vasarnap volt egy fimvetites, meg ma reggel voltunk a gyerekekkel egy filmen.. este nezek meg kettot, holnap harmat, csutin megint kettot, a hetveget meg kb. a moziban toltom... Hat igy ennyi egyelore. :-) Majd irok a filmekrol is. De hogy mikor...? Sejtelmem sincs... Amugy muveszfilmek foleg. Na meg egy csomo rovidfilm is lesz. Ja, es meg egy dolog torten, ami meglehetosen adja: jovok ki az onkentes jegyfoglalobol... es megallit egy csaj, hogy valaszolnek-e egy kerdesere. Azt kerdezte, melyik filmet varom a legjobban. Mondtam parat, meg a rovidfilmeket soroltam (tenyleg imadom oket). Erre igy mondja, hogy hat ez az ujsagnak keszult, az utca embere rovatba, szoval LOLLER! :D

http://www.itromso.no/kultur/tiff/article8951993.ece

Tessek, mar meg is jelent. HAHAHA :D

14. oldal.

- Ugyintezes: SIKER!!!!! :-) Na az meg ugy volt, hogy 3-kor zart be az adohivatal, nekem meg fel 3-ig volt oram. Mivel delutan mar oriasi kesesek szoktak lenni a buszmenetrendben, kuldtem egy kore-mailt a tanaroknak, hogy nem jott-e valaki veletlenul kocsival, aki esetleg bevinne a varosba. Anniken (a mindig porgos, mindig mozgolodos Anniken) irt, hogy siman, de aztan megis megkestunk, es 2 ora 50 perc volt, mire a varoskozpontba ertunk. Es ott ki kellett szallnom, mert vagy az van, hogy kocsival megkerulod a kozpontot (franya setaloutcak!!!), vagy pedig kiszallsz. Na, rohantam, mint az allat. Rohanas... hat igen, sokszor csusztam is (jeg. Nem estem el. Persze, akkor meg nem tudtam, hogy ra pontosan 2 napra ugy megkuldom a talajt, hogy a bal farpofam meg most is kek-zold...). Odaertem, 5 perc alatt futottam le a 100 meteres tavot, eletemben nem futottam meg ilyen gyorsan, talan Hussain Bolt is orul nekem valahol.... 55-re mar be is ertem az adohivatalba. Addigra mar (mivel minden legzonyilasomon nyeltem befele a hideg levegot), szoval addigra mar jegkockak csorogtek a hasamban....  Szoval gondolom, jovo heten betegen fekszem otthon, es majd lesz sok idom blogot irni! :-)

De a lenyeg: van norveg adoszamom, van norveg bankszamlam! JUHUUUUUUUUU!

- Vannak meg orult emberek a vilagon! Ugyaneznap, amikor ez a sok minden tortent (hetfon), kaptam egy e-mailt. Van meg egy gyakornok, itt, a zord eszakon, Filipponak hivjak, es olasz, matek-fizika tanar. 2 oranyira lakunk egymastol! :-) Life signs in the North! :-))))

- Bocs, kedves naplom, de a sulis dolgokat maskorra hagyom. Ugyanis muszaj agyba-fobe filmet neznem! :-))

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: bankszamla bucsuzas Marit K Marit L TIFF Comenius assistant adoszam


A bejegyzés trackback címe:

https://trollsandfairies.blog.hu/api/trackback/id/tr485758016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása