HTML

Tromsø

Friss topikok

2013.10.05. 17:58 elzazi

Hetedik fejezet/3

... avagy egy kis körkép a norvég könnyűzenéről. 

Ő nagyon nagy év, október 24-én megy koncertezni többek között Budapestre is, az A38 hajóra! Menjetek! Mielőtt kijöttem, keresgettem, nézegettem előadókat, kíváncsi voltam, milyen stílusú norvég énekesek vannak, lesz-e olyan, ami tetszett. Na ő volt a legelső, akit hallottam, aki tetszett. :-))) Sok szeretettel! 

Ja, mellesleg Svédországban él. 

Ajánlom még, hogy hallgassátok meg a To let myself go-t (szeptember 3-4-e körül nagyon sokat hallgattam), amit linkeltem, némileg más stílusú, nálam ez a nagy kedvenc! :-) (Szerintem ez egy James Bond-főcímdal is lehetne.)

Szólj hozzá!

Címkék: ane brun norveg konnyuzene


A bejegyzés trackback címe:

https://trollsandfairies.blog.hu/api/trackback/id/tr855552815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása