HTML

Tromsø

Friss topikok

2013.11.23. 14:23 elzazi

Tizenkettedik fejezet

Egy átlagos nap Tromsøben.

Képzeld el, hogy egy szép napos ködös délelőttön megkívánod a banánturmixot. (Ja, mert tegnap este vettem banánt, csak éppen tejet nem.) De tényleg nagyon kívánod, és úgy döntesz, elmész boltba. A legközelebbi legolcsóbb bolt 500 méterre van (!!!), de azért elmész, keresztülvágod magad a 20 centis havon - mire odaértem, már kb. éhen haltam, de még vissza is kell menni. Gondoltam, mivel már kimenni nehéz volt a lakásból, kicsit lapátolok havat - 4 sávot sikerült felszabadítanom a ház elől pár perc egy óra alatt!!! Őrület. :-))

Tehát az élet mindenhol ugyanaz, csak a körülmények mások. 

Mikor ezeket a sorokat írom, egyébként már rég besötétedett.... Lement a Nap. Fel se jött.... 


De azt megmondom, van hangulata! :-)) Már hetek óta havazik (ennek köszönhetően nem láttam az északi fényt sem másfél hete). Itt van pár pro, hogy miért jó itt élni! 

Újra szeretem Norvégiát! <3

Meg is mutatom, mennyire. Ennyire:

norvégia.jpg

Sajnos ezt a zoknit
lábszárvédőt le kellett bontanom, mert kicsi lett! :(((( Nem baj... 

Tehát az előnyök:

*ha megtelik a hűtőd, a romlandó kajákat csak kipakolod a teraszra. (Persze takard le, mert ha behavazik, az nem előny....)

* van szánkó, szánkóroller (!!! jaja, komoly!), lehet síelve menni suliba (még nem próbáltam, de ami késik.... :-)) )

* a karácsonyra való készülődés október közepétől kezdődik (amikor is leesik az első hó). 

* mindenki köt. Az ebet is a karóhoz, de egyre több kollégám inspirál (Ingiről nem is beszélve!!)

* a 20 centis hónak is van előnye: hóangyalkákat lehet csinálni :-))

<life_is_a_miracle_lapland_is_beautiful>

Szólj hozzá!

Címkék: energia ho kotes inspiracio Norvegia


A bejegyzés trackback címe:

https://trollsandfairies.blog.hu/api/trackback/id/tr375651859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása